Translate

söndag 14 oktober 2012

Tävling hos Lili&Me!

Vi har nu 50 personer som gillar oss på Facebook - och det måste ju firas!
Varför inte med en tävling?!


Har du Facebook?
Då kan du vara med och tävla om en sminväska i önskad färg från Lili&Me!

Titta här: Lili&Me

Så här går man tillväga:

1) Gilla Lili&Me på Facebook
2) Dela inlägget om tävlingen på din FB-sida
3) Skriv en kommentar här om vilken färg du önskar om du vinner och varför just DU ska vinna!

Vinnare dras söndag den 21:a oktober och annonseras på FB i Lili&Me-gruppen!

1 kommentar:

  1. Nu har jag delat för detta vill man ju inte missa:-)
    I november ska jag in på operation och tänk om jag då har vunnit så skulle alla bli avundsjuka på min sminkväska så fin . Och tänk vad jag skulle bli glad när jag kommer att titta på den varje dag:-)
    Dina väskor är så fina så man bara ler och vill bara ha fler:-)
    Svart med rosa blommor skulle vara fint och passa till min lilla börs:-)

    SvaraRadera